• sözlük temizlenene kadar entry girmiyoruz

    .
    zaten temmuz başından bu yana yazmadığım için otomatikman katıldığım kampanya. entry girmeyeceğimi daha önceden girdiğim son entryde de yazmıştım, ama en azından tarafımız belli olsun diye düşünerek bu kampanyaya sessiz kalmak istemedim.

    yalnız bir sorun var; kampanyaya " nasılsa bir şey değişmez " diyerek katılmayı reddedenler. birazcık sabırla her şey öyle de güzel değişir ki, şaşarsınız. buradakilerin sorunu sabırsızlık. dediğim gibi, temmuz başından beri yazmıyorum ve hiçbir şeyim eksilmedi. bir bu kadar daha yazmasam da sorun değil benim için. sözlükle doğmadık ki sözlüksüz kalınca ölelim. burada 1 tam gün bile yazmamaya dayanamayıp " zaten ben demiştim, hiçbir şeyin değişmeyeceği belliydi " derseniz sonuç alınmaması çok normaldir. evet, benim ya da başka herhangi birinin tek başına entry girmemem/girmemesi sözlüğü tabi ki batırmaz. fakat bunu topluca yapabilirseniz başarıya ulaşılır. eğer buranın gerçekten düzelmesini istiyorsanız tabi...

    bence " ekşi bile bitmiş, buradan da bir şey olmaz " diye düşünmek de pek mantıklı bir şey değil. bir yer battı diye her yeri batırmanın anlamı yok. bunlar birbirine göbeğinden bağlı değil sonuçta. birinde ortam bozuldu diye hepsinde bozulması şart değil. mesela bir facebook grubunda insanlar birbirlerine hakaret, küfür falan edebilirken bir başka grupta buna kesinlikle izin verilmiyor. o şekilde düşünmek gerek.

    özetle; böyle şeylerin işe yarayıp yaramaması tamamen buradaki katılım sayısı ve süresi ile ilgili. çok sayıda kişi protesto edip bunu belirli bir süre sürdürürse amaca ulaşılır. ancak nasılsa değişmeyecek diye aynı tas aynı hamam devam edilirse hiçbir şey değişmez.
    23 -6 ... meja
  • atatürk ün fotosunu eksilemek

    .
    Atatürk süper de yanındaki ipneyi çıkaramadım.

    Edit: yandaki ipne bir idealistin ta kendisiymiş.
    11 -1 ... ciklet kizilok
  • baris hemen simdi

    .
    Oğlum sen bana restorasyonla alakalı ne sordun da ben kaçtım, laf dolandırdım dağ Faresi?
    Lan ben seni ciddiye alıp yaptığımız projenin fotoğrafını attım.
    Ulan anın görüntüsüne 50 Tane şantiye, inşaat, yapı fotoğrafı attım.
    Tuzcular mahallesi Uzunçarşı sokak no:21 Muratpaşa/Antalya git de hayatında öyle büyük butik otel gördün mü, şantiyeyi yerinde gör.
    Lan herbokolog. Sen ne anlarsın inşaattan? Ayrıca ben mimarım, mühendisim dedim mi amk? Hem salaksın hem yalancı. Biz müteahhitiz aslanım. Hani mimarım, mühendisim dediğimi iddia edip palavra sıkıyorsun ya. Onların patronuyuz işte. Patronuyuz evet, çoğul konuşuyorum. Çünkü bizde abi ölünce kardeşin karısına çökme gibi şeyler yok, aile olarak şirketleşip iş yapmakla meşgulüz biz.

    Benim şantiyeme en az 5 sözlük yazarı gelmiştir.
    Benim mekanıma en az 5 sözlük yazarı gelmiştir.
    izmir’e dönersek. Yılda 5-6 defa gelip gittiğimi izmir’de görüştüğüm tüm sözlükçüler bilir.
    Almanya meselesine gelince de... Antalya’daki inşaatlar bitince oraya taşınacağımı da birçok kişi biliyordu. Hali hazırda ailemin yarısı orada zaten. instagram hesabımda küçük bir Berlin turu yapabileceğin kadar geçmişim var.

    Sen şimdi laf salatasını bırak.
    PKK terör örgütü mü?
    PKK’ya sempati duyuyor musun?

    Gerçekten delikanlıysan neden itiraf edemiyorsun?
    Bak ben Atatürk’ü sevdiğimi itiraf edebiliyorum.
    Ona buna kırma/dönme deyip sonra da milleti ırkçılıkla itham edecek kadar aptalsın.
    Bak benim soyum Selanik’ten geliyor, hiç saklamadım. Hadi bana da dönme falan yaz gerizekalı ırkçı.

    Ama sorularıma da cevap ver.
    7 -5 ... alkolik oldum
  • fenerbahçe tribününde yankılanan hasan şaş bestesi

    .
    Şuan orada olmak için neler vermezdim bee.
    1 ... sivasli bey
  • 11 aralık 2019 fenerbahçe hiçkimse maçı

    .
    birileri mağlubiyeti hızlı kabul edip saldırmaya başlamış

    ülkeyi rezil ediyoruz götümüzden sikiyorlar her maç ama önemli olan katılmaktı diyorlar.

    doğru katılmak önemli de matah bir şey yapmış gibi artistlik yapmayın bari yazık lan.

    bu başlığın ve entrylerin özeti. akşam sigma olomouc a da yaz. eksik kalmasın.
    çokta sikinde ya milletin. komedi ya.
    6 -3 ... be happy yine yine yeniden
  • sözlüğün aşufte kadınlarını tespit edip şutlamak

    .
    Sol freymi gül suyuyla yıkamak öldüğü anlamına gelir ama sen blrsn. Hadi bakalım altına serilecek pammık da benden.
    1 ... olu taklidi yapan mumya
  • lavandula ile cildli düşünmemek için tek sebeb

    .
    herkes beni çiçek olarak biliyor lakin aslında gördüğü her çiçekten bal almak isteyen doyumsuz bir böceğim...
    mavi boncuk dağıtmamın sebebi avlamaktır, itiraf ediyorum.

    içme meselesine gelince...
    sen bir de beni param olunca gör sayın yazar. bu daha ne ki?
    bir de sözlüğe atmadıklarım var.
    hehe.

    edit: neden kırılayım evladım?
    eğleniyor işte çocuklar.
    öpüyorum.
    edit2: ohoo düştü falan yazıyor şuna bak.
    ama o oltayı sana yediririm bitanem ya. üzgün sımayli.
    6 -2 ... lavandula
  • galatasarayi yeneceğini sanan masum fenerli

    .
    galatasarayi yeneceğini sanan masum fenerli

    şu şurada dursun sonradan bazen gayba karışıyor nedense böyle entryler.
    8 -3 ... mel mel bakan gibson
  • ali koç

    .
    Ulan çocuk bile ana rahmine düştükten sonra 9 ay bekliyor firlamak için az daha sabır lan. Ne sanıyordunuz aziz gidince fenerbahçe her maç coşup 4-5 atacak herkes "vay be fenere bak" falan diyecek mi sanıyordunuz biraz zaman verin adama. Başarı öyle biranda gelecek birşey değil temel lazım ve fenerbahçe de bu temel çok derinden sarsıldı kolay kolay yerine oturmayacaktır.

    Düzgün bir adam ve bu adam yıllardır çok büyük bir sermayeyi yönetiyor başarılı bir şekilde. Fenerbahçe ye ve ali koç a 3 yıl verin bu işi düzeltecektir. Biraz sakin.
    4 -3 ... delegado zero1918
  • mustafa kemal in askerleriyiz

    .
    sonsuza dek.

    mustafa kemal in askerleriyiz
    mustafa kemal in askerleriyiz
    mustafa kemal in askerleriyiz
    mustafa kemal in askerleriyiz
    mustafa kemal in askerleriyiz
    2 -1 ... noxeca